Druga Debata Kalwaryjska [VIDEO]

Dodano: 15 kwietnia 2024; GoraKalwaria.net Zapraszamy do obejrzenia Drugiej Debaty Kalwaryjskiej, w której wzięli udział kandydaci na burmistrza Góry Kalwarii: Arkadiusz Strzyżewski i Aleksandra Fedynicz-Komosa.

Wyborcza dogrywka już w najbliższą niedzielę 21 kwietnia. Spotkają się w niej obecny burmistrz Arkadiusz Strzyżewski (Nowa Kalwaria) oraz przewodnicząca rady miejskiej Aleksandra Fedynicz-Komosa (Bezpartyjni GK). W pierwszej turze z poparciem 36,98 proc. wygrał obecny włodarz. Na jego kontrkandydatkę zagłosowało 26,70 proc. wyborców.

W poniedziałek w Kinie Uciecha o godzinie 18.00 rozpoczęła się Druga Debata Kalwaryjska z udziałem obydwojga kandydatów na burmistrza Góry Kalwarii.



Dodaj swój komentarz

Imię (pseudonim):

Treść:

Komentarze (75)

Misiek

Data: 15 kwietnia 2024, 19:12 ten gość ani razu nie odpowiedział konkretnie na pytanie, leje wodę i mówi o wszystkim tylko nie odpowiada na zadane pytanie

Ola

Data: 15 kwietnia 2024, 19:15 Ciężko się słucha obecnego burmistrza, z własnego doświadczenia wiem, to kłamie albo nie mówi prawdy albo mówi o tym co mu wygodne

Szok!

Data: 15 kwietnia 2024, 19:30 Słyszeliście? A. Komosa powiedziała, że rozmawia na temat STOŁKA ZASTĘPCY z kandydatami na burmistrza w pierwszej turze oprócz Fijki. Czyli JĘDRAL i WIŚNIEWSKI! Uszczypnijcie mnie!

István T.

Data: 15 kwietnia 2024, 19:39 Jakie są plany odnośnie miejsc parkingowych przed lokalami użytkowymi przy ul. Wyszyńskiego 7KLM, które już burmistrz Zieliński obiecywał?

Wyborca

Data: 15 kwietnia 2024, 19:48 Wybór Pan Rajmund na zastępcę lub Pani Jedral - ludzie w wieku emerytalnym. Pan Krupa matko kochana super!Góra ruszy, bo Górę poruszą!

Wyborca

Data: 15 kwietnia 2024, 19:49 Pani Olu , a Pan Robert Kornberg? Gdzieś Pani ulokuje? Zastępca? ZPO? tajemnica?

Aga

Data: 15 kwietnia 2024, 19:57 Szkoła w Czersku rozbudowywana, ponieważ dzieci burmistrza Arkadiusz tak chodzą. Dobre

Nnn

Data: 15 kwietnia 2024, 20:26 A ja żałuję że nie ma już Posiewki , zawsze mówił co myśli, nie owijał w bawełnę …

Miki

Data: 15 kwietnia 2024, 21:01 Noi wszystko wiadomo ..jak Komosa stanie na balkonie ratusza .to pięknie rozkwitną wszystkie kwiatki .nawet jak będą nie podlane a jak obok pojawi się Wiśniewski .to mieszkańcy Linina Wincentowo będą jeździć do Góry przez pęcławskie polai lasy ..bo Wiśniewski nie pozwoli ludziom korzystać z drogi ..od Szprychu .ta drogą jest w tym miejscu od zawsze ....droga była jest i będzie ...i to sąd powinien dokładnie zbadać wszystkie akta dotyczące tej drogi ....bo coś tu brzydko pachnie ...Wiśniewski jak był kandydatem ..to wypiol tyłek na wyborców i nie uczestniczył w debacie ..bał się odpowiadać na pytania ..a dziś zasiadł w pierwszym rzędzie ...to zachowanie bardzo prostackie. chamskie....pokazujące środkowy palec mieszkancom....nie zagłosuje .na Komose ..za jej całokształt.....

Wiesniak

Data: 15 kwietnia 2024, 21:02 Bulwersujące. Burmistrza wybiera społeczność gminy, której połowa to mieszkańcy wsi. Debata o amfiteatrze, "kulturze" w mieście, czy nawet podatków od przedsiebiorcow do wydania na rzecz miasta, gdzie hale produkcyjne i magazyny są na terenach wiejskich uciążliwe dla mieszkańców wsi, gdy u mnie nawet bez samochodu nie kupię kawalka chleba , bo autobusu brak i wszedzie daleko. Brawo dla Państwa. Jeszcze do Piaseczna mam jechać przez Czachowek PKP. Bardzo obiecujace.

Nie Ola

Data: 15 kwietnia 2024, 21:07 Nawet nie ma czego komentować. Gratuluję Panie Arku!

Miś

Data: 15 kwietnia 2024, 21:12 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

hihi

Data: 15 kwietnia 2024, 21:15 Komosa jak zwykle kluczyła, i nie chciała się przyznać kogo ma na vice, ciekawe skoro nie fijka, nie nadstawny, nie zieliński, rutowicz, nie inny - to gdzie Ci inni? Chyba można się domyślać, że w ZGK

Coś Wam powiem

Data: 15 kwietnia 2024, 21:25 Komosa mówi, że zarządzała....dziećmi na koloniach :) :) :) gmina to nie dzieci :) już ja widzę to zarządzanie - stańmy dzieci w szeregu, a teraz marsz na apel poranny po którym pójdziemy na sniadanie, zbyszek nie garb się :)

Paweł

Data: 15 kwietnia 2024, 21:27 No więc obejrzałem tą debatę i powiem tak. Arek mówił konkretnie, używając argumentów, widać było że wie co mówi. Natomiast Ola grała na emocjach. Mówiła dużo, głośno, ale wymijająco. Dbała o uśmiech, gestykulację, szkoda tylko że gadała bzdety. Wszystko sprowadzała do schematu "dzieci, młodzież, szkoła". Na końcu strzeliła sobie w kolano próbując się się tłumaczyć, że poparcie jakie otrzymała od trojga przegranych kandydatów wcale nie jest motywowane wizją korzyści, jakie mieliby dzięki temu uzyskać, a tego typu opinie piszą "fejk- konta". Trudno w to uwierzyć, widząc postawę tych karierowiczów podczas debaty. Po każdej odpowiedzi Arka uśmiechali się złośliwie, natomiast po każdej odpowiedzi Oli klaskali jak szaleni, mało im ręce nie odpadły od tego klaskania. Na szczeblu walki o stołki nikt przecież nie robiłby przedstawienia bezinteresownie, więc..? 😉

@#

Data: 15 kwietnia 2024, 21:36 A gdzie ubek się schował ???..miał tyle do powiedzenia...i został ukryty.?

Ufok

Data: 15 kwietnia 2024, 22:03 Jako byly uczeń p. Komosy mówie jej zdecydowane nie. Skutecznie sprawiła, ze znienawidzilem ten przedmiot w szkole. Jak widze na Facebooku te filmiki jak ze.sztucznym usmiechem rozdaje lizaczki na targu to aż mi się słabo robi

Anna

Data: 15 kwietnia 2024, 22:05 Witam serdecznie, pojawił się błąd techniczny i nie ma odpowiedzi Pani Aleksandry na temat Vice Burmistrza, czy jest szansa dodania tego fragmentu?

Wyborczyni

Data: 15 kwietnia 2024, 22:06 Pani Aleksandro wielką sztuką jest otaczać się ludźmi mądrymi, a jeszcze lepiej mądrzejszymi od siebie. Pani wybór nie gwarantuje sukcesu Naszej Gminie.

tragedia

Data: 15 kwietnia 2024, 22:19 nie ma na kogo głosować! Ale napewno nie dajmy szansy wejść na stanowiska wice Wiśniewskiemu i Jędral. To porażka i wstyd dla gminy. Nasza gmina nie zasługuje na takich nieuczciwych i małych ludzi . Zwykli karierowicze nie mający nic wspólnego z uczciwością.

Borys

Data: 15 kwietnia 2024, 22:24 Arkadiusz rzeczowy i szczery. Tego się nie udało, na to nie mamy wpływu, za targ przeprosił, nie mówił tylko o sukcesach. Konkretny, uczciwy chłop! Ja i moja rodzina zagłosujemy na Pana wiedzę i doświadczenie!

Kwiatek

Data: 15 kwietnia 2024, 22:29 P. Ola może i miła, ale nie nadaje się po prostu i tyle... Jak ona zaczęła debatę? Jak to szło? Zostawię gminę za 5 lat ukwieconą? Jaka pierwsza jej decyzja? Przeniosę się do ratusza? Dziecinada!!

Mieszkaniec

Data: 15 kwietnia 2024, 22:45 Największy sukces A.S. - dotrwał na stanowisku do konca kadencji mimo braku wotum zaufania rady przez kolejne 3 lata , a moze i cztery , bo jeszcze 2023r. do oceny.

Wyborca

Data: 15 kwietnia 2024, 23:21 Pani Aleksandra Fedynicz-Komosa klasa, inteligencja, swoboda wypowiedzi, wiedza merytoryczna, sympatyczna, otwarta na ludzi, NIE KŁAMIE i budzi zaufanie. Ma mój głos.
#wolęOlę

wybory samorządowe 2010

Data: 15 kwietnia 2024, 23:22 Debata - któremu z kandydatów miała pomóc?

Antoni

Data: 15 kwietnia 2024, 23:25 do SZOK
Strategia ustalona na kszakach, oj, jakby Fajka był wice, będzie nieżle,od śmieci do burmistrza, nie nauczyciel ale emeryt, ma czas, tak jakoś wygląda jako starszy a ta jego co to miała być wice to gdzie?

Wyborca

Data: 15 kwietnia 2024, 23:30 Panie Arkadiusz, niech Pan lepiej już nic nie kontynuuje

www

Data: 16 kwietnia 2024, 01:55 Po obejrzeniu debaty,która pomogła mi zdecydować na którego kandydata oddać głos,to już wiem-żaden z nich nie zasługuje na moje poparcie.Pomoc dla przedsiebiorców-brak pomysłu,pomoc lekarska i rozwiązanie problemu z rejestracją w przychodni do lekarza-brak pomysłu,pozyskiwanie funduszy zewnętrznych- brak pomysłu, z wyjątkiem podniesieniu podatków od obywateli - tu pełna zgoda - coroczne podwyżki,zagospodarowanie terenów zielonych i ich pielęgnacja- brak pomysłu.Piszę tu o każdym z kandydatów.Jak to widzę na przyszłość w rozwoju gminy- to brak zmian.

Karolina K.

Data: 16 kwietnia 2024, 06:58 Co zobaczyłam podczas transmisji debaty:
1. Strzyżewski - jego zwolennicy siedzieli w środkowych rzędach, sądząc z oklasków.
2. Komosa - pierwsze rzędy zajęte przez hipokrytów, którzy niedawno oblewali się jadem a teraz razem klaszczą dla Komosy. Takiego grona hipokryzmu w 3 pierwszych rzędach dawno nie widziałam.
3. Strzyżewski - nie miał problemu powiedzieć o vice.
4. Komosa - jak zwykle ma problem.
5. Komosa - pierwsze co zrobi to spotka się z pracownikami (normalna rzecz, jako ewentualnie nowy pracodawca) - druga rzecz - przeniesie się z nową ekipa do ratusza - innymi słowy odetnie się od pracowników.
6. Mieszkańcy na pierwszy miejscu - otóż nie - na pierwszym miejscu kruki i wrony z pierwszych rzędów, gdzieś tam dopiero ludzie.
Mam obawy, że rozdziobią nas te kruki i wrony.

nauczyciel

Data: 16 kwietnia 2024, 08:04 Wygrał Arek, Ola na pocieszenie dostała ładne kwiatki od swojego szefa sztabu pana Ury. Niech je tylko podlewa, to nie zwiędną.

grzegorz

Data: 16 kwietnia 2024, 08:08 Strzyżewski powiedział kto będzie wice. Znam tylko Baja, szału nie ma. Ale dlaczego pani Komosa nie chce powiedzieć. Czy to aż tak bardzo kompromitujące???

War

Data: 16 kwietnia 2024, 08:18 Osobiście bardzo lubię Panią Ole i cieszę się że jest ta rywalizacja na fotel burmistrza ale Ola ma strasznie złych doradców i gdzie wiceburmistrz pani Jedral czy Wiśniewski to by była tragedia a u nas w gminie potrzeba młod
Widzieliśmy radę miasta która była wszystkiemu przeciwna
U arka widziałabym Szymona Krupę na zastępcę bo baja w ogóle nie widać

marko

Data: 16 kwietnia 2024, 09:08 Wszędzie widać reklamy obecnego burmistrza, a Fedynicz bardzo niewiele . Skąd taka różnica w budżetach kampanii?

Góral

Data: 16 kwietnia 2024, 09:13 Czy była mowa o zawalonym murze DPS i o tym przez czyje zaniedbania mogli zginąć tam ludzie?

Żenada

Data: 16 kwietnia 2024, 09:14 Komosa mówi, że facet jak mówi to mówi a kobieta robi. Jak by to Strzyżewski powiedział odwrotnie, że kobiety tylko gadają to byłaby niezła afera!! A my faceci mamy jaja? Po takim tekście obrażającym głosować na nią?? A ona ile zrobiła będąc w radzie?

Alka

Data: 16 kwietnia 2024, 09:15 Hmm debata... otworzyła mi oczy ..bo jak usłyszałam .że sukcesem 3 kadencj .pani Oli .jest rozbudowa szkoły w Czersku. i tu jak powiedziała dzięki determinacji rodziców ..to mnie zamurowało ...otóż droga pani ..wszystkie szkoły gminne i na wsiach są

rozbudowywane ..i remontowane .. nowe sale i boiska ..i tu Kąty .Baniocha Cendriwuce Coniew Brzescce ..i Czaplinek ...czy pani myśli .że mieszkańcy .nie wiedzą ....proszę Oli wszystkie szkoły gminne od lat są rozbudowane .to nie tylko Czersk ..i tu widzi pani jako s swój sukces ...to jest porażka pani
.a nie sukces ...kolejna śmieszna rzecz która Komosa poruszyła ...suche kwiatki ...to trzeba wziąć konewkę i podlać ..tak przecież pani
radna ....podlej kwiatki jako wybrana przez mieszkańców ..a nie dzwonić do Baja ..że jest upał i kwiatki .nie podlane ... naprawdę myślenie na poziomie podstawówki.... następnie ..co pani tak się boi tych swoich wice....poprostu .pani okłamuje ludzi ukrywając .prawdę ..w cyniczny sposób ...sukcesem pani są półkolonie ...otóż .gmina to nie półkolonia ...pani sukcesem jest to że kilka razy pani dawała wotum nieufności ..burmistrzowi.. Wstyd ...dlatego .że stary układ radnych .tak chcieli ....fałszywa chorągiewka jako radna nie wniosła Nic mądrego i dobrego dla gminy ...Nic.

Filip

Data: 16 kwietnia 2024, 09:31 Widzę, że ludzie z obozu Ola_Staś_Tereska_Mundek piszą co ślina przyniesie. 'Brak pomysłu na fundusze zewnętrzne' to chyba najgłupszy argument. Było ostatnio nawet w gazecie napisane, że w 2023 (tylko) była kasa z zewnątrz prawie taka jak za ostatniej CAŁEJ kadencji Zielińskiego!

Adam Ku.

Data: 16 kwietnia 2024, 09:41 P. Aleksandra FK potwierdziła, że wice będzie Wiśniewski albo/i Jędral. Tak rozumiem słowa, że z nimi rozmawia. Wiśniewski wypiął się najpierw na ludzi (co to wg. jego hasła są najważniejsi), ponieważ nie przyszedł na pierwszą debatę. Potem wypiął się na komitet dzięki któremu zaistniał i na wyborców PiS. Wczoraj siedział w pierwszym rzędzie. Co o nim wiemy, jakie ma kompetencje i doświadczenie? On z Komosą i jeszcze sołtyska Baniochy będą władzą? Fijka szefem rady? Obrońmy GK i idźmy do wyborów!

Rajmund Wiśniewski

Data: 16 kwietnia 2024, 09:44 i znowu temat drogi .
1. Uchwała rady gminy została podjęta na podstawie dokumentów i map i był to kompromis pomiędzy radą i właścicielami drogi .Jeden z właścicieli drogi przekaże ze swoich gruntów na rzecz gminy 0,6 ha żeby ten kompromis był możliwy.
2.Pani Komosa dokładnie przekazała na debacie treść i sens tej uchwały zaznaczając korzyści wynikające z nowego przebiegu
3.Formuła debaty uniemożliwiła Pani Komosie na stwierdzenie, że burmistrz Strzyżewski uchwałę wyrzucił do kosza /stwierdzając ,że jej nie będzie realizował/ ignorując dokumenty i konstytucję chroniącą własność rolników indywidualnych .
4. Zachwalany vice burmistrz straszył właścicieli wywłaszczeniem spec ustawą ,ale na żądanie przedstawienia konkretnego artykułu tej ustawy na podstawie którego te wywłaszczenie miałoby mieć miejsce / w tym dwu krotnie na sesji rady gminy/ zbył to milczeniem. Ale sam fakt podnoszenia tematu spec ustawy podkreśla świadomość Pana Baja o tym ,że panowie Wiśniewscy mają podstawę prawną do stwierdzenia ,że są właścicielami tej drogi.
5 .droga ta nie jest drogą publiczną i mimo to jej właściciele nigdy nie postawili symbolicznego nawet szlabanu , żeby uniemożliwić z jej korzystania.
6. droga ta nie jest również dojazdem koniecznym zwłaszcza dla Wincentowa.
7.Pan Baj uzgadniał kilkukrotnie z policją jak chronić firmę remontową przed właścicielami drogi.

Jeżeli cokolwiek co tutaj napisałem jest niezgodne z prawdą ŻĄDAM od kandydata na burmistrza pana Arkadiusza Strzyżewskiego podania mnie do sądu w trybie wyborczym dla podkreślenia jego wiarygodności.

oj panie Rajmundzie

Data: 16 kwietnia 2024, 10:49 Czemu wypiął się Pan na wyborców w pierwszej turze a w drugiej wszedł Pan w koalicję z Komosą/ Na pewno nie dla swojego programu - za dużo Was.

Żołnierz

Data: 16 kwietnia 2024, 10:59 Czyli potwierdza się stwierdzenie, że jak pani Komosa zostanie burmistrzem a pan Wiśniewski vice to mieszkańcy Linina będą się dostawać do Góry przez las.
A pan Fijka temu przyklaskuje choć pracował przez lata z mieszkańcami Osiedla Linin. Ale akurat po nim to można się wszystkiego złego spodziewać.
No to gratulacje.
Macie państwo mój głos ha ha

Aha

Data: 16 kwietnia 2024, 11:13 Dziura jest jaka jest ale Asior jest 10 x lepszym politykiem jak komosa ma więcej charyzmy i pojecia o grze. Także pani juz dziękujemy.

Lili

Data: 16 kwietnia 2024, 11:24 Generalnie podsumowując debatę - żenada. Pani Ola sprawiała wrażenie czasami takiej "słodkiej idiotki", co wywoływało u mnie bardzo skrajne emocje. Nie rozumiem ataków ze strony p. Aleksandry pod adresem p. Arkadiusza (zaznaczam żadne z nich nie jest moim faworytem). Przecież działała w gminie i miała wpływ na wiele decyzji. Poza tym otaczanie się po prawicy p. Fijką, a po lewicy p. Wiśniewskim, to już jest szczyt nad szczyty i nawet nie potrafię określić jakie szczyty. O tym panu po prawicy nie będę się wypowiadała, bo jego zamiary są do przewidzenie, natomiast ten pan po lewicy w swoim komentarzu ewidentnie wyraził o co mu będzie chodziło najbardziej jak już się dorwie do władzy. Pani Aleksandro, miałam jeszcze chwilę zawahania, ale skutecznie mi pani je rozwiała. Nie sądziłam, że można się tak słabo sprzedać. Fuj!!!

!!!

Data: 16 kwietnia 2024, 11:45 Ale biedny Wiśniewski przeczołgany, a on tylko do emerytury potrzebuje dorobić, grunty swoje obronić, niczego więcej od gminy nie chce. Klaskał głośno, bo ręce ma duże, jak to chłop, choć jego mentorka powiedziała, że jak chłop mówi to mówi. On się na takie gadanie nie obraża, a klaskał ciszej od tej pani, co za nim siedziała, co to ludzie mówią, że ten tego z dawnym księdzem z Marianek. Rodzina chyba. Co się dziwicie, że p. Ola kwiaty lubi, będzie miała co robić, tu przytnie, tam podleje i kadencja jakoś minie.

Rajmund Wiśniewski

Data: 16 kwietnia 2024, 12:07 Szanowni mieszkańcy osiedla LININ i nie tylko.

Faktycznie przedyskutowałem wspólnie z panią Komosą jej program i możliwości jego realizacji.
Obserwowałem pracę pani Komosy jako przewodniczącej rady gminy. To bardzo rzeczowa i konkretna kobieta. Szanuje prawo ,dokumenty a przede wszystkim ludzi. To jest podstawą mojego poparcia dla pani Komosy.

Jeżeli zaś chodzi o drogę wszyscy jesteśmy świadomi , że czas realizacji takiej inwestycji drogowej zgodnej z uchwałą nawet jeżeli będzie prowadzona etapami to minimum trzy lata. W porozumieniu z radą gminy ,o którym pisałem w poprzednim wpisie stwierdziliśmy ,że na czas trwania budowy nowej drogi będzie użytkowana obecna droga. Mówiąc krótko nie przewidujemy nadzwyczajnych utrudnień dla mieszkańców.
Jestem przekonany ,że decyzja pani Komosy o stworzeniu płaszczyzny współpracy z trojgiem byłych kandydatów na stanowisko burmistrza jest wyrazem szacunku dla ponad 30 % wyborców biorących udział w ostatnich wyborach głosujących właśnie na naszą trójkę.


Mieszkaniec

Data: 16 kwietnia 2024, 12:08 Było pytanko o 6mln które gmina straciła? I kto to odda? Asiorowi dziękujemy rozliczyć go powinna Pani Fedynicz-Komosa na to liczę

do Pana Rajmunda

Data: 16 kwietnia 2024, 12:43 Ma Pan rację, że walczy pan o swoja własność, ale dlaczego nie pozwala pań remontować tej drogi? Sam już dwa razy musiałem naprawiać samochód. I cieszę się jak widzę robotników na tej drodze. Na osiedlu mówią, że pan ich przepędza. To prawda?

Do Pana Rajmunda 2

Data: 16 kwietnia 2024, 13:56 Oj Panie Rajmundzie, obserwował Pan i co? Ja obserwowałem i oprócz tego, że Pani Komosa od początku miała chrapkę na stanowisko przewodniczącej, to cała jej praca w radzie na tym się skupiła, nic merytorycznego. Jeśli się Pan tak przyglądał to czemu wystartował Pan oddzielnie a nie zasymilował się Pan z jej towarzystwem. Po prostu się Panu nie udało i dał się Pan wciągnąć i teraz Panu głupio. Dostał Pan jak reszta przegranych jakąś propozycję i chce Pan ugrać coś dla siebie a nie dla gminy.

Rajmund Wiśniewski

Data: 16 kwietnia 2024, 17:04 Na łamach tego portalu 3 tygodnie temu przedstawiłem swój program wyborczy razem z motywacją.
Dzisiaj z komentarzy pod tym artykułem dowiaduję się o czym nie wiedziałem, że mój program był i jest zupełnie inny, ż chcę coś ugrać a właściwie nie coś a konkretnie chcę dorobić do emerytury i chcę odzyskać drogę. I mimo, że przedstawiam jaka jest uchwała rady gminy i sytuacja prawna a nadal niektórzy spośród Państwa uważają, że to jest mało, że chcę tego dopilnować.
I tu nasuwa się bardzo smutna refleksja.
Czy to żeby wyegzekwować swoje konstytucyjne prawa muszę startować w wyborach na stanowisko burmistrza lub się do kogoś przykleić żeby uchronić się przed bezprawnymi działaniami dotychczasowego burmistrza Arkadiusza Strzyżewskiego i jego zastępcy pana Baja? Nie wiem co kieruje działaniami tych PANÓW ale wg mnie nie szacunek do konstytucji, do prawa ani obywatela.
A teraz wrócę do pierwszego zdania - nie ma takich pieniędzy ani takiego stanowiska dla których zdradziłbym swoje przekonania i poglądy.
Gospodaruję na ziemi odziedziczonej po moich Przodkach.

filmowiec

Data: 16 kwietnia 2024, 17:57 Facebook-owy spot wyborczy Pani Oli w towarzystwie przegranych kandydatów na burmistrza - okropny. Podobnie Pana Arkadiusza spot w wykonaniu seniorów z klubu WISEŁKA beznadziejny (sama wazelina). Czyżby ONI nie mieli porządnych doradców?

Maksiek

Data: 16 kwietnia 2024, 18:50 Ta para w pierwszym rzędzie widowni to jacyś zawodowi klakierzy,czy coś w tym stylu?
Wygląda to żenująco.Ale cóż, w G.K to wszystkiego można się spodziewać.

SKY

Data: 16 kwietnia 2024, 20:01 @Rajmund Wiśniewski i dla tych zasad i pamięci o przodkach idzie Pan ramię w ramię z tajnym współpracownikiem służb czasów słusznie minionych?

jprdl

Data: 16 kwietnia 2024, 20:29 - TW Ryś stracił już kompletnie kontrole nad sytuacja i odleciał daleko stąd. Twierdzi, że brzydzi się hejtem, a to on jest prowodyrem zamieszania i obrzydliwie szkaluje innych na swoich profilach na fb. Polecamy wziąc się za robotę zamiast poraz setny wylewać swoje osobiste żale w internecie, robota czeka
- p. Rajmund właśnie się zaorał pisząc komentarz cytuję "...muszę startować w wyborach na stanowisko burmistrza lub się do kogoś przykleić..." no to się przykleił
- p. Aleksandra ma sporo obrońców, a wśród nich m.in. niejakiego "Przemysława J." którzy tworząc żenujące memy i filmiki na jej temat strzela jej w kolano. czy dorosła kobieta potrzebuje takiego adwokata?
- tak samo w kolano strzelają nauczycielce członkowie jej dream team- Ryś i p. Teresa, która klasy na debacie nie pokazała, Rajmund już strzelił wyżej
- ciekawe jest tylko jedno: kto będzie pamiętał o Pani kiedy przegra wybory i będzie zmuszona odejść w cień? zobaczymy

Zaraza

Data: 16 kwietnia 2024, 22:08 Ja przyklejam się do wypowiedzi Pana Kandydata z PIS , że by wyegzekwować swoje prawa konstytucyjne( chociażby art 51 p 4 konstytucji) muszę się do kogoś przykleic by ustrzec się przed dalszym bezprawiem obecnie panujących pod wodzą p.A.S. zapowiadających kontynuacje rozumiem, bezprawia też.Jestem pewna, że nie kieruje nimi szacunek do konstytucji, prawa ani obywatela. To są tematy do dyskusji, nie kwiatki, amfiteatr, czy rajdy rowerowe. Szkoda, że zostały już tylko 3 dni na komentarze . Może dowiemy się jeszcze od odważniejszych coś w tych tematach. Wiadomo mi, że nie jestem wyjątkiem w krzywdzeniu mieszkańców np. 1000 egzekucji tylko w 2021 r. Wszystkie zasadne? Może dość tego.

Wyborca

Data: 16 kwietnia 2024, 22:32 Już sama różnica między zdjęciem z banerów a realnym wyglądem Pani Komosy mówi wiele o kandydatce: ukrywa prawdę, chce wprowadzić w błąd. Pusty PR . Obieca wszystko wszystkim żeby tylko wygrać, bo jeżeli nie, to Jej mocodawcy postawią na kogoś innego i to będzie koniec

Gertruda

Data: 17 kwietnia 2024, 00:18 Powiem Wam... To okropne... Nie chcieliśmy Fijki, Jędralowej, Wiśniewskiego w ratuszu... Odpadli w I turze... A teraz wracają na plecach Fedyniczowej... Tylnymi drzwiami chcą dojść do władzy... To jest demokracja... Jest mi przykro...

O Fijce

Data: 17 kwietnia 2024, 02:01 To sobie dobrałaś sprzymierzenca Aleksandro. Fijka w poprzednich wyborach wychwalał Strzyżewskiego,przez całą kadencję też go chwalił jak to się miło współpracuje. A teraz nagle go krytykuje, jaki to jest beznadziejny burmistrz. Uważaj Aleksandro, bo i Ciebie taki los może spotkać.
A tak na marginesie może Pani odpowie czy to jest możliwa opcja, iż S. Fijka byłby dobrym komendantem straży miejskiej. To jest w końcu mundurowiec. Tu by może i pasował nawet.

Obiektywny

Data: 17 kwietnia 2024, 07:57 Pani Komosie już dziękujemy za:
- Fijkę - generatora hejtu i plucie jadem,
- Jędralową - za brak podstawowej wiedzy i sposób wypowiedzi,
- Rutowicza - człowieka stojącego w cieniu,
- Nadstawnego - z musu mu się należy,
- Oliwiera z ZGK - jednego z głównych hejterów - niech się weźmie za pracę na rzecz mieszkańców, bo znowu się rozpłacze,
- Miszewskiego - za człowieka któremu wszystko jedno z kim,
- Wiśniewskiego - człowieka bez jakiejkolwiek wiedzy merytorycznej.
Co ich łączy? Jędralowa i Wiśniewski ledwo wypowiadają całe zdania. Pozostali liczą na stołki.
Pogońmy ten twór. Bedzie ich z setka a każdy ma coś obiecanego.

Z Człuchowa

Data: 17 kwietnia 2024, 09:02 @O Fijce
Ta kobieta jest zdesperowana stanowisko przewodniczącej się wymknęło , a co zrobicie jak przez roztargnienie zabierze łańcuch ? Macie drugi ?
Niejaki p. Komorowski jak stracił urząd wyniósł obrazy o których mówił sysunki ido dziś nie zwrócił !

Żołnierz

Data: 17 kwietnia 2024, 10:38 Do pana Rajmunda
Drogi Panie
Bardzo proszę przestać się już kompromitować swoimi wpisami bo jak widać zamiast cokolwiek wyjaśnić tylko się Szanowny Pan coraz bardziej pogrąża
Może lepiej skupić się jednak na „gospodarowaniu na ziemi odziedziczonej po przodkach” a nie pchać do władzy wyłącznie dla zaspokojenia własnych interesów
Pozdrawiam

Edzio

Data: 17 kwietnia 2024, 10:42 Komosa nie odpuści ..ona jest zdesperowana i pewną swojego zwycięstwa ...w szkole pracownikom też wszystko obiecuje ...więc komisje wyborcze i mężowie zaufania ...
Bądźcie czujni .!!!.nie dajcie się kupić !!!..bo o tym też jest mowa ....wraz z Komosom będziemy mieli starą skwaszona śmietanę .. i sredniowiecze....nie daj Bóg ...

Wyborca

Data: 17 kwietnia 2024, 10:47 Popieram Arka, przerażają mnie zarobki sekretarza gminy !!! Takiej kasy to chyba nawet ministrowie nie mają. Wstyd panie burmistrzu. Należy bardziej docenić pracowników gminy to oni pracują na sukces.

Mądry

Data: 17 kwietnia 2024, 11:47 Komosa miałaby duuuuzo większe poparcie jakby wzięła Konberga na zastępcę - człowieka mądrego i mający wielkie poparcie a nie przekupę z targu albo dziadka leśnego

stan

Data: 17 kwietnia 2024, 12:25 Było pytanko o 6mln które gmina straciła? KOMUNIKACJA --gorsza niz zaPRL ,a podatki wiecej i wiecej,woda chlorem i twarda ,,,,

mieszkaniec gk

Data: 17 kwietnia 2024, 15:37 Pan Burmistrz prosił, aby skończyć z hejtem, ale chyba nie do wszystkich jego miłośników to dotarło, albo to miał być tylko świetny trik PR-owski - ja się nabrałem i myślałem, że coś z tego będzie.
Jeśli ktoś chce poprzeć p. Arkadiusza to niech napisze, że jego zdaniem to on wygrał debatę i uzyska Wasz głos w drugiej turze, a nie opluwa p. Olę. Jeśli uważacie, że p. Ola była lepsza, to również to napiszcie, a nie czepiacie się p. Arkadiusza.
W moim odczuciu, konkretów z obu stron nie było za dużo i chętnie usłyszałbym deklarację, że w końcu coś się uda zrobić z tymi obdrapanymi kamienicami (co na początku deklarował. p. Arkadiusz, ale później się z tego wycofał), albo, że dostanę się do lekarza i ktoś ode mnie odbierze telefon w przychodni jak będę dzwonił przed 8.00., albo że polepszy się komunikacja do stolicy. W dalszym ciągu nie mamy co liczyć na aptekę całodobową czy nocną pomoc lekarską - niestety. A może dofinansować częściowo wynagrodzenie farmaceuty z budżetu miasta? może to coś zmieni?
powodzenia dla obydwojga kandydatów w drugiej turze - ja po debacie nie zdecydowałem na kogo oddam swój głos


maksio

Data: 17 kwietnia 2024, 17:15 do " mieszkaniec gk"
Dziękuję, jeszcze raz dziękuję. Mądre i wyważone słowa. Nic dodać nic ująć. Proszę zwrócić uwagę, że w niektórych komentarzach padają konkrety i dziwnym trafem nikt nie reaguje. Mnie najbardziej dziwi brak reakcji. W jednej z wypowiedzi pan Rajmund Wiśniewski postawił obecnemu burmistrzowi szereg zarzutów żądając wręcz pozwania go do sądu jeżeli to nie jest prawda. I co ? cisza ,ani me ,ani be, ani kukuryku chciałoby się rzec gdyby nie powaga sprawy. wychodzi na to, że rządził nami oszust iw dodatku bez honoru. Wstyd, a jak pięknie i na okrągło mówił na debacie o nowej drodze do osiedla Linin, niestety cała debata to w mojej ocenie pustosłowie i wodolejstwo pana burmistrza, widać wprawę i doświadczenie w "pełnieniu funkcji społecznych"
A tak na marginesie mam pytanie do pana burmistrza Strzyżewskiego - czy to prawda, że wydano prze gminę 3,5 miliona złotych na wyjazdy na antypody w celu nauczania miejscowych jak zorganizować targowisko miejskie ?
Jeżeli tak to pusty śmiech mnie ogarnia, ludziska z gminy pojechali szkolić tubylców jak organizować targowisko miejskie a przez 5 lat nie potrafili zorganizować u siebie.
Jeżeli nie to przeproszę i na mnie przerwany zostanie obieg plotki ( ?) Wszak w takim przypadku najlepiej zapytać u źródła, nieprawdaż ?
- do pani dla której droga na Szpruch była od zawsze. To tak jak z rozdawaniem samochodów w Moskwie. Owszem była droga a nawet trzy i wszystkie trzy zbiegały się przy młynie. Przy młynie wodnym, jeżeli szanowna pani wie o czym piszę, a wszystkie drogi zostały zlikwidowane po posadzeniu lasu przez Stanisława Wiśniewskiego.
- do żołnierza - a teraz żołnierzu jak jeździsz ? nie przez las? krótko mówiąc - niby wiesz co nieco ale do końca to wcale. Strzeliłeś Panu Bogu w okno....hahaha


do mieszkaniec gk

Data: 17 kwietnia 2024, 17:23 Ja natomiast analizując wpisy doszedłem do wniosku, że to ludzie od Komosy (bądź jak Pan tak ładnie pisze OLI) Fijki i sam Pan Fijka - uprawiają hejt na całego. Niech Pan sobie poczyta wpisy: Owczarczaka, Kostki, Fijki, Magda Leny itp. Bądźmy obiektywni.

@

Data: 17 kwietnia 2024, 22:14 Z pełnym szacunkiem, do poprzedniego
P.Burmistrza Pan Arkadiusz wprowadził w to miasto życie"

Wyborca Z PO

Data: 17 kwietnia 2024, 23:01 Czy to prawda, że jak wygra Pani Komosa to Pan Pełka wróci na Prezesa ZGK ze swoją świtą, podobno w Lesznowoli już nie ma dla niego miejsca, tam wygrała w I turze młoda Kobieta, zamiast obecnej wójt, chyba trzeba będzie dla niego znaleźć jakąś posadkę ? Wice czy Prezes ?? Chyba wraca stary układ czy tego My Mieszkańcy chcemy - średniowiecza ???

mieszkaniec gk

Data: 18 kwietnia 2024, 07:38 @do mieszkaniec gk
Drogi Panie,
wyraźnie napisałem, że zwracam się do obydwojga kandydatów, ale jak łatwo zauważyć, na tej stronie jest ewidentnie przewaga "mało kulturalnych" wpisów osoby lub osób popierających Pana Arka. Nie mniej jeśli pan F czy ktokolwiek inny hejtuje kogokolwiek to tylko świadczy o tym, że nie powinien pełnić funkcji publicznych.


lolek

Data: 18 kwietnia 2024, 10:38 @Wyborca Z PO
z tego co piszesz wynika, że obecny "nowy układ" chce stać się w kolejnej kadencji starym układem i nie chce dopuścić do tego żeby wrócił poprzedni "stary układ".
Władza niestety deprawuje i powoduje powstawanie układów, dlatego czasami trzeba zmienić tych, co są przy władzy, ponieważ zapominają kto i po co ich wybrał i zaczynają martwić się o swoje stołki i tylko o siebie.

Rajmund Wiśniewski

Data: 18 kwietnia 2024, 16:58 2+2
Jeszcze raz odnośnie tych młodych wykształconych.
Nie chciałbym żeby 2+2 myślał, że to była tylko krytyka młodych.
To jest też kwestia podejścia całego naszego społeczeństwa do młodych czego najlepszym dowodem jest najsłabszy wynik wyborczy najmłodszego kandydata spośród sześciu.
Jest to na pewno jedna z głównych przyczyn niechęci młodych ludzi do kandydowania na burmistrza ale i na radnego również. Szczególnie że jak sam 2+2 stwierdził zdecydowanie łatwiej się spełnić w życiu zawodowym.
Ja w swoim życiu zawodowym też miałem dużo sukcesów i ten czas nie uważam za stracony wręcz przeciwnie. Dziś uważam jednak, że przyszedł czas aby podzielić się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami z Państwem i być może jak niektórzy twierdzą za późno, pracować dla naszej społeczności.

Janusz

Data: 19 kwietnia 2024, 00:30 Panie maksio.
No właśnie, kto ten program realizował co burmistrz czy przewodnicząca miał doczynienia. bo nasz gmina czy radni mieli za kasę unijną szkolić gdzieś tam Mameluków. Gdzieś była o tym mowa, jakieś targowiska? Czy ktoś z władz coś o tym wie? Pisali w gazecie - to tak jak Bareja w filmie.

maksio

Data: 19 kwietnia 2024, 11:12 do Janusza
Niestety z plotek wiem i dlatego pytam...kasa popłynęła na zbożny cel szkolenia , jak to określiłeś, Mameluków i to całe 3,5 miliona poza Rada Miejską , ale burmistrz a przede wszystkim skarbnik MUSIAŁ wiedzieć a milczą jak zaklęci.
burmistrz milczy również w sprawie poruszonej przez Rajmunda Wiśniewskiego. Znaczy się prawda ?

wybory

Data: 19 kwietnia 2024, 13:51 teraz to burmistrz powinien obiecać, że nowe targowisko będzie gotowe za 2 tygodnie (suma summarum, łącznie w blisko 5 lat i siedem miesięcy jest szansa, że wybudują), w rurach wodociągowych będzie płynąć piwo (to stanowczo poprawiłoby notowania zarządu ZGK), z fontanny, którą ktoś bezmyślnie rozebrał, będzie tryskać czekolada, na stadionie Korony będzie rozgrywała mecze LEGIA, a następna stacja (kontynuacja) metra będzie właśnie w Górze Kalwarii.
Oj, widać strach w oczach obecnych włodarzy.
PS. O ile dobrze usłyszałam, to burmistrz cos mówił, że chce wyjść do mieszkańców - i słusznie, częściej i ze zrozumieniem ich potrzeb.







News will be here
Grojec24.net - Grójec i Powiat Grójecki